Jij, ik en wij..! Op Taribush Kuna te Dwingeloo

Aan de vooravond van een prachtig en gezellig Taribush Kuna Festival een glimp van mijn laatste werk: vijf houten delen van 5 m hoog, beschilderd met acryl, met als titel 'Jij, ik en wij'. Dit werk wordt begeleid door een gedicht en is gemaakt voor Taribush maar ook voor Strawberry Fields te Dedemsvaart (zo 26 augustus!). Het symboliseert de vrijheid die wij als westerse mens mogen ervaren, waarvan een fenomeen als een zomerfestival voor mij toch wel de ultieme vorm is. Dit met een grote knipoog naar en geïnspireerd op de sixties, waar in de oorsprong van onze verworven vrijheden gewonnen en gevierd werd.

(Tevens heb ik op dit festival een foodtruck van waar uit we pannenkoeken verkopen van heerlijk meergranen meel en biologische melk, voor een héél klein prijsje!)

Taribush Kuna, van donderdag 26 juli t/m zondag 29 juli



https://taribushkuna.nl/programma/#type-kunst

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ergens beginnen en heeeel ver terug gaan

De ware identitijd.?!