(H)erkenning

Met de tenen op het randje van het laatste weekend Reestzin.. Het wordt top mooi weer, daar ligt het niet aan. En ook niet aan de PR van het project, die deugt aan alle kanten: volgens mij kon niemand hier omheen! Petje af voor SJ, die dit op zich genomen heeft. 
(Ik vermoed nog wel meer mensen, maar zij in ieder geval). Ik ga nog verder in initialen, want ik ga nu ongevraagd wat mensen bedanken voor hun bijdrage aan dit project. 
Om te beginnen: SvT, ik heb haar tangen en ringetjes kunnen 'lenen'. Ook SS heeft iets aan mij uitgeleend, nl een ding wat zij zelf ook weer geleend had, nl een grondboor. Thanx. Ook LH bedankt, voor het gebruiken van de grondboor en jouw expertise op het gebied van gaten boren: ieder gat in de grond was EXACT de 65 cm die ik bij de eerste lijst heb gemeten, SPOT ON! Hoe je het doet weet ik niet, ik had het bijna niet geloofd als ik het niet zelf had gezien. (we hebben het over 18 gaten hè?!!)
Dan was er nog een vraag in het begin van het project: Wat hoop je dat het je gaat opleveren? Ik heb daar toen op geantwoord dat ik hoopte dat het herkenning (maar ook stiekem erkenning) zou opleveren. Dat is vanaf het eerste moment dat ik er een glimp van liet zien aan collega's, vrienden, vriendinnen en ieder ander die geïnteresseerd was súper gelukt, vér boven mijn verwachting! Maar alle andere geweldige dingen die er ook bij komen: een heleboel interessante en leuke nieuwe mensen ontmoeten! Via sommigen van hen weer meer kennis opgedaan: dankzij dit project heb ik weer véél meer over mijn mooie geboortegrond geleerd en zal ook nog veel meer te weten komen, want daar was nu nog even geen ruimte voor in de tijd die er was. HvR, WtS en WtK: heel erg bedankt voor jullie belangstelling en kennisoverdracht. Ook de organisatoren en de andere deelnemers van het project: jullie ook bedankt voor jullie tips, kritische blikken, het meedenken, de feedback, alles. 
En last but not least moet mijn lieve vriendin JvE even genoemd worden, zij gaf me de tip om hier aan mee te doen omdat het 'toch jouw geboortegrond is'..!




PS: Mijn blogs zullen vanaf nu over andere dingen gaan, wie weet wat het zal zijn!? Duss.. laterrr..!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ergens beginnen en heeeel ver terug gaan

De ware identitijd.?!